Öne Çıkan Yayın

YAŞ OLDU 44 (2016 Versiyon)

Birazdan Okuyacağınız yazı anlamsız bir hayattan vazgeçme değildir... Sadece içimdeki bazı duyguları paylaşma isteğiydi... 44 Yaşıma gi...

29 Ocak 2016 Cuma

CANIM KIZIM 2015

Canım Evladım Çağlam;
Bundan beş sene önce sana yazdığım mektuptan çok farklı bir durumda değiliz... Hala sen benim en değerli varlığımsın. Sadece tek fark sen 5 yas daha büyüksün. Artık genç bir kızsın. Hayattan beklentilerin farklılaşmaya başladı. Farkındalıkların değişti. Tahsilin konusunda kaygıların ve hedeflerin daha belirginleşti. Bununla beraber sorumlulukların da tabii ki artıyor.
Tenis-okul ikilisi arasında nasıl bir denge kuracağın konusunda sana elimden gelen yardımı her zamanki gibi eksik etmeyeceğim.
Ancak senin de bana ve bize yardımcı olman gerekiyor. Daha az kırılgan olabilmen için çabalamamız lazım; bu sana hem tenis hem de gelecek hayatında lazım olacak bir nitelik...
Tüm bu uğraşılar içerisinde bir saniye bile senin mutluluğunun için çabalayacağımızı unutma!
Ailemizin hiç bir üyesi senin mutsuzluğunu istemez ancak bazı beceriksizlikler yapabiliriz. Bunları olabildiğince görmezden gelmeni rica ediyorum.
Biz sana güvenmekten bir saniye bile vazgeçmeyeceğiz. Sen de bizden güvenini ve açık sözlülüğünü lütfen esirgeme...

DOĞUM GÜNÜN, 16. YAŞIN KUTLU OLSUN BİRİCİK KIZIM...
Çağlayan bir Irmak gibi arzuladığın yönde yolunu başarıyla bulacaksın. Tüm kalbimle buna inanıyor ve biliyorum. Allah yolunu açık etsin, sağlık sıhhat ve afiyeti esirgemesin...
Seni çok seven ailenin bireyi, senin için canini verecek kocaman adam baban...

Burçin BADEM
16 Temmuz 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder