Öne Çıkan Yayın

YAŞ OLDU 44 (2016 Versiyon)

Birazdan Okuyacağınız yazı anlamsız bir hayattan vazgeçme değildir... Sadece içimdeki bazı duyguları paylaşma isteğiydi... 44 Yaşıma gi...

29 Ocak 2016 Cuma

GİDİYORUM HAYATTAN ALACAKLI

Gidiyorum, yaralı kalbimle,
Gidiyorum, yeni bir hayata, yeni bir umutla,
Biliyorum ardımda sevdiklerimi bırakıyorum,
Ben de isterdim aşklarımla kalabilmek,
Kızımla, evimle, basketbolumla, İstanbul’umla, gerçek dostlarımla ve seninle bir olabilmek,
Bize hep filmlerde iyilerin kazandığını öğrettiler,
Kötülerin dünyasını çok geç tanıdım,
Hep iyi oldum, HAYATTAN alacaklı,
Vazgeçmedim, kaybettim, ama huzurlu uyudum.
Aynaya bakınca bile dürüst olamayanların dünyasında mutsuzluğum yedi beni…
Kendime yeni bir hayat kurmadan sevdiklerimle layığıyla olamayacaktım…
Kırk yaşımda hayata sıfırdan başlıyorum.
Senden, sizden, tüm sevdiklerimden uzak…
Bana yeniden, şartsız kucaklayanlarla yepyeni bir yola düşerek…
Hiçbirinizi unutmadan gidiyorum HAYATTAN ALACAKLI,
Hepiniz kalbimdesiniz, hepiniz biliyorsunuz yerinizi,
Bilmiyorum ben sizin kalbinizdeki yere layık mıyım?
Yine de gidiyorum HAYATTAN ALACAKLI…
Hayattan ALACAKLI, dostlarına HELALLİK BORÇLU olarak…
Helal eder misiniz bana hakkımı? Hı?

Burçin Badem
20:15 - 08 Kasım 2010 Pazartesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder